Kanalbyte?

Jag är förvånad själv!
Har fortsatt med aktiviteter idag...jag har gjort en egen kalender o hängt upp! Jag har dammsugat, dammat o torkat golv...och nu har vi precis kommit hem från en välförtjänt* middag på Harrys!

När vi sitter på Harrys så börjar några gubbar vid andra bordet att gapa hejvilt! Ja' ba' men hallååå, dom byter bara kanal på tv:n tagga neeer...det hann jag tänka innan jag vände mig om o fick se att tjejen bakom mig hade sitt hår i det tända värmeljuset! Ojdå...dom gapade visst av en vettig anledning...jeje, det hann inte börja brinna så mycket, mest bara ryka en massa...

Dessutom tog jag reda på anledningen till att besökarna växte i antal...det var mitt inlägg om Nötcreme i storpack! Ganska nöjd över det!


*jovisst...min man har också omvandlat tanke till handling! Han inte bara laddade hem filmen...han har nu även tittar på den!

Kommentera här: