Fjortisfejs

Hade lite informationsmöte idag på jobbet...
Jag kan ju nästan allt så det går ju bra...men så var jag tvungen att fråga en sak som jag inte förstod...fick ladda i flera minuter innan jag vågade räcka upp handen...när jag sen fick ställa frågan kände jag hur värmen spreds ut i ansiktet, hela vägen till öronen!

Tur det var lite mörkt där vi satt...förhoppningsvis lyste det inte lika mycket som det värmde!

Sen var det en annan av deltagarna som undrade om det var lagligt (en av grejerna som vårt företag pysslade med). Då rycker infospridaren bara på axlarna! Jag bara WHAT? Så då blev jag lite upprörd o glömde räcka upp handen utan bara pratade rakt ut att klart det inte är olagligt, det är ju samma pyssel som vi redan gör med en annan grej!
Vipps hettade det till om öronen (bokstavligen)...

Kommentera här: