Bevis

Jag har lyckats komma med på den åtråvärda platsen...Halmstad kommuns hemsida!

Hela jag!

Det var ett tag sen jag upptäckte det men jag tänkte att det var ju lite lustigt...man är ju lite insatt i ägarrätten till bilder o så så jag undrade förstås om Fotografen kände till bildvisningen? Nee, det gjorde hon inte så jag mailade kommunen o frågade...
Fick svar på vem som tagit bilden (men det var inte Fotografens namn) o att den bilden även varit med i ett annat sammanhang.

Denna spaning höll på strax innan jul o sen blev det ledigheter på kommunen o jag orkade sen inte ta tag i det igen...men så var jag inne på hemsidan idag igen o fick nöjet att se mig själv o vipps blev jag taggad att spana vidare...så om inte minst för Fotografens skull, så får väl spana lite till!

O här är beviset då:


(förresten, har ni tur kan ni urskilja mig!)

Kommentarer:

1 Petra:

skriven

mmmm... allverligt det där med att vem som helst kan hamna på internätet bars så! Dock tyckerj ag mig känna igen byggnaden bakom på många olika vis, kan dom helt enkelt ha kopierat bilden från vår gamla hemsida? Det måste vara ett ännu allvarligare brott! Dax att ta tag i det där tror jag så slipper du ligga sömnlös om nätterna :-) Det hade iallafall jag gjort! (ellersömnlös och sömnlös..jag jobbar ju ganksa så hårt på dagarna men ändå..principen liksom..)

2 Syster Lisa:

skriven

Men lite glad måste du vara, du blir ju säääkert Halmstads kändast brud här va!!

3 Sofia:

skriven

Jag tackar för dina spaningsuppdrag å mina vägnar. Sätt dit de jäklarna :)

Jag såg den dessutom på nyheterna på tv för ett par veckor sedan, det var ett reportage om Halmstad Kommun och då filmade de just den webbsidan och du var alltså även på tv. Det visste du inte, va? :)

Kommentera här: